وی با بیان اینکه دکتر معتمدنژاد دو دکترای حقوق و روزنامه‌نگاری داشت گفت: پروفسور معتمدنژاد در حالی که می‌توانست در دهه 60 در فرانسه اقامت کند، به کشور برگشت و مشغول خدمت به دانشجویان ایرانی شد.

محسنیان راد همچنین با بیان اینکه پروفسور معتمدنژاد از سال 1346 فعالیت خود را در دانشگاه علوم اجتماعی آغاز کرد، به ایسنا گفت: مرحوم معتمدنژاد حدود نیم قرن از عمر خود را به طور خاص و با تمام وجود برای ارتباطات در کشورمان صرف کرد.

این استاد ارتباطات اضافه کرد: پروفسور معتمدنژاد حدود 15 سال از سال‌های پایانی عمر خود را نیز مشغول فعالیت در حوزه تدوین نظام رسانه‌ای مناسب در کشورمان کرد و در این زمینه اقدامات زیادی انجام داد.

وی در پایان این ضایعه را به خانواده مرحوم معتمدنژاد و جامعه دانشگاهی کشور تسلیت گفت.